۲۳ دی ۱۳۹۳، ۱۷:۵۰

محبتی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رویکرد تشکل فرزاندان شاهد است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رویکرد تشکل فرزاندان شاهد است

رشت – معاون فرهنگی و اجتماعی تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمتگزار گیلان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه رویکرد اصلی این تشکل است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محبتی عصر سه شنبه در نشستی خبری که در سالن کنفرانس حسینیه شهدای بنیاد شهید برگزار شد، افزود: این تشکل که از امروز فعالیت رسمی خود را آغاز کرده سه ماه پیش تاسیس شده است.

وی اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران این تشکل به عنوان شانزدهمین تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر کشور تاسیس شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمت گزار گیلان ادامه داد: در سال جاری این تشکل به عنوان تشکل برتر کشور معرفی و از آن تقدیر شد.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران در اولویت برنامه های تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمت گزار گیلان است، گفت: در راستای این دیدارها به مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی خانواده های مورد نظر پرداخته می شود.

محبتی افزود: تمامی اعضای اصلی تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمت گزار گیلان را فرزندان شاهد و ایثارگر تشکیل می دهد که آماده ارائه خدمات به قشر مورد نظر هستند.

وی اظهار داشت: این تشکل با ارائه مشاوره های حقوقی اندکی از مسائل خانواده های معظم شهدا و ایثارگر را کاهش می دهد علاوه براین این تشکل قصد دارد در آینده با توانمندسازی خود به سایر اقشار جامعه نیز خدمات ارائه کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمت گزار گیلان ادامه داد: هم اکنون این تشکل از بیش از ۱۸۰ خانواده شاهد و ایثارگر استان عضویت پذیرفته و در آینده ای نزدیک این میزان افزایش خواد یافت.

وی بیان داشت: ایثار و فداکاری های شهدا، ایثارگران و جانبازان باعث شده تا فرزندان آنها نیز با کلام و برنامه های خود نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اقدام کنند.

محبتی برگزاری یادواره هشت هزار شهید گیلان را از مهمترین برنامه هایی که در آینده ای نزدیک از سوی این تشکل برگزار خواهد شد، دانست و افزود: مبارزه با تهاجم فرهنگی در جامعه از اهداف مهم تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمتگزار گیلان است.

وی یادآور شد: این تشکل در استان از معاونت های فرهنگی و اجتماعی، منابع انسانی، برنامه ریزی و روابط عمومی تشکیل شده و در کنار آن مجتبی بشری به عنوان مشاور رسانه ای نسبت به انعکاس عملکرد آن اقدام می کند.

کد خبر 2464424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha